dilluns, 3 de juny del 2013

VALORACIÓ DE LES COMPETÈNCIES

Benvolguts lectors i lectores.

Així com a l’inici de l’assignatura vaig fer una entrada valorant i identificant els meus punts forts i febles en quant a les capacitats i competències professionals, ara em queda fer una de les darreres entrades valorant el mateix i fent una reflexió sobre les millores que he assolit.

Observant la primera entrada al blog, són totes les competències que he aconseguit treballar gràcies al blog i assignatura. La qual cosa no vol dir que algunes estiguin més treballades i per tan assolides que les altres. Però pens que és molt positiu el fet de tenir l’oportunitat de treballar-les totes, i fer-ne un bon autoaprenentatge.

Confio en el segon pràcticum poder seguir treballant d’aquesta manera, i arribar a l’adquisició total i completa d’aquestes, ja que pens que són unes característiques i qualitats que tot professional educatiu hauria d’adquirir i potenciar en el seu treball docent.

L’assignatura m’ha ajudat a prendre més consciència de la importància de la reflexió, el fet de cada entrada pensar en allò que has fet a les pràctiques i demanar-te un perquè i llavors etiquetar-hi unes competències, ajuda realment a reflexionar molt sobre la feina que estàs fent. Per tant, considero que la meva capacitat de reflexió ha millorat molt amb l’ajuda de l’assignatura. M’ha ajudat fins a tot a conèixer-me millor a mi mateixa i descobrir que em manca i que puc potenciar. Pens que com a mestra és una bona qualitat, saber reflexionar i autoavaluar la teva feina, ser crític i acceptar crítiques per millorar la teva tasca docent.


Per tant, en definitiva, pens que el resultat final de la tasca feta a l’assignatura és molt positiu, en quan a quantitat i qualitat l’aprenentatge fet. Estic satisfeta amb el resultat final, i a pesar de les traves al principi d’aquesta, pens que he anat evolucionant adquirint un bon grau d’aprenentatge i feina feta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada